Crno bijele fotografije sive svakodnevice realnog socijalizma u vrijeme kad su nastajale, u drugoj polovici dvadesetog stoljeća nisu bile baš referenca kojom bi se komunistički režimi baš nešto hvalili, pa i slovački fotograf Anton Podstraský trenutke zvjezdane slave doživljava sada, kada više nije živ.
A na njegovim fotografijama, zabilježenim na gradskim ulicama, na autobusnim stajalištima, na igralištima i u birtijama, pivo teče potocima. Nikakvo čudo, ta ipak je to bila Čehoslovačka, zemlja plzenjskog piva, Budweisera i dobrog vojaka Švejka, zemlja neprikosnovenih pivopija, zemlja osobite, neupitne i prebogate pivske tradicije i kulture.
Anton Podstraský (1939.-2007.) bio je fotograf, dokumentarist, koji je zanat pekao u filmskom studiju slovačkog filma u Bratislavi, a od osamdesetih godina prošlog stoljeća izdržavao se sam povremenim poslovima, kao slobodni autor, te objavljivanjem u tisku. Svojim je objektivom vjerno bilježio stanje socijalističke zajednice, a izbor iz prebogata opusa ovih su dana javnosti podastrli Filip Vančo i Aurel Hrabušický, autori monografije o životu i djelu Antona Podstraskog. Poseban naglasak dali su na dio njegova stvaralaštva koji se odnosi na svakodnevni život običnog puka ili još bolje, polusvijeta, koje su u svoje vrijeme u novinama služile kao ilustracije tekstova o problematičnim socijalnim odnosima.