Stol ima četri noge da na njima stoji
Gospon s hubertusom, kako se ne stidi!
Reče da će uzet tek zalogaj koji,
Al se gadno opio, alkohol ga ćopio
Pa sad stolu zavidi
Imat tako četri noge, dobro bi mi palo
Gospon s hubertusom samom sebi veli
Imat četri noge, jer dvije su malo
Zašto imam dvije manje
Kak sam u to došo stanje
ooo zašto, je li, ooo zašto, je li...
Polako tako korača, ide noga za nogom,
S mukom se vuče, kadli, s milim bogom,
Noga kraj noge ne prođe a gospon pada...
Koja je to gnjavaža, pjevat bluz o stabilnosti
Koja je to gnjavaža, pjevat bluz o padu,
Toga gospodina već sad imam dosti
Kojaaaa je to gnjavaža, pjevat o padu
Kojaaaa je to gnjavaža, pjevat bluz.
Onda ja idem!
Preveo Mato Pejić
Jiří Suchý je češki pjesnik, prozaist, dramatičar, tekstopisac, pjevač, glumac, režiser i likovni umjetnik. Rodio se 1931. godine u Plznju, a djetinjstvo proživio u Klatovima. Vrlo rano počeo se zanimati za umjetnost, ali pokušaj s crtanim filmom n ije uspio, nije primljen ni u gimnaziju, pa je postao reklamni grafičar, primljen je i u društvo likovnih umjetnika. Onda je počeo pisati pjesme za glazbenu skupinu, svirati kontrabas i pjevati, postavši vrlo popularan.
Godine 1958. zajedno s prijateljima osnovao Divadlo na zábradlí (Kazalište na ogradi), za koje je napisao svoju prvu predstavu Kdyby tisíc klarinetů (Kad bi tisuću klarineta), u kojoj je i igrao. Godinu kasnije osniva s Jiříjem Šlitrom kazalište Semafor (SEdm MAlých FORem), čija je prva predstava Člověk z půdy (Čovjek od zemlje) doživjela golem uspjeh kod publike, ali je uznemirila državne dušobrižnike, pa je kazalište ostalo bez dvorane. Tijekom šezdesetih godina Semafor stalno intrigira svojim odlično primljenim predstavama, a nakon prerane smrti Jiříja Šlitra 1969. godine, stalna partnerica Suchog postaje glumica Jitka Molavcová. Kazalište Semafor njegov je cjeloživotni projekt. Bio je autor kazališnih predstava, skladao he glazbene igre, režirao i glumio. UI njegove grafike bile su uglavnom u funkciji kazališta, a izdao je i nekoliko knjiga ilustracija. Zanimljivo je da je i suosnivač Semafora J. Šlitr bio grafičar, crtač i ilustrator, pa je i naslovna ilustracija ovog članka njegov autoportret.
Njih dvojica bili su pioniri forme glazbenog spota u Čehoslovačkoj, a zanimao ih je i film. U kazalištu Semafor snimao je Miloš Forman, semaforski dvojac glumio je u uratku Bylo nás deset, a Suchý je glumački talent obilato dokazao u filmskoj verziji vlastitog mjuzikla Kdyby tisíc klarinetů.
Sedamdesetih godina doživljava J. Suchý mnoge probleme i zabrane, jer je potpisivao proturežimske peticije i zahtjeve za oslobađanje Václava Havela, tako da u to vrijeme nije mogao voditi kazalište (koje je funkcioniralo i bez njega), niti nastupati na televiziji i filmu. Sankcije su olabavile u drugoj polovici osamdesetih godina, a nakon baršunaste revolucije dobio je novi prostor za kazalište Semafor, koje djeluje i danas. Kabaretske predstave kazališta Semafor snimljene su i izdane na nizu DVD-a, pjesme su objavljene na brojnim pločama i CD-ima, a objavljen je i niz knjiga s tekstovima.